HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 20/10.02.2025
Conform:
Legii învățământului superior nr. 199/2023,
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați,
Regulamentului de organizare și funcționare al Consiliului de administrație al Universității „Dunărea de Jos” din Galați, aprobat prin Hotărârea Senatului universitar nr. 266/08.08.2024,
Ordinului Ministrului Educaţiei 4435/15.05.2024 privind confirmarea rectorului,
Ordinului nr. 7875/2024 privind aprobarea Metodologiei de alocare și utilizare a fondului pentru dezvoltare instituțională a instituțiilor de învățământ superior de stat pentru anul 2025 și
Ordinului nr. 7875/2024 privind aprobarea Metodologiei de alocare și utilizare a fondului pentru dezvoltare instituțională a instituțiilor de învățământ superior de stat pentru anul 2025 și
Având în vedere următoarele:
Solicitarea formulată de Direcția Generală Secretariat și înregistrată la Registratura Universității „Dunărea de Jos” din Galați sub nr. 3318/07.02.2025,
Consiliul de administraţie, în data de 10 februarie 2025, în urma votului electronic exprimat,
HOTĂRĂȘTE:
Art. unic. Se aprobă numirea responsabililor pentru depunerea cererilor de finanțare în competiția de proiecte FDI-2025, conform Anexei.
PREȘEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE,
Prof. univ. dr. ing. habil. Marian BARBU
Anexa Responsabilii pentru depunerea cererilor de finanțare în competiția de proiecte FDI-2025

