HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 77/08.04.2025
Având în vedere:
Propunerea formulată de șeful Serviciului CDI și management proiecte și înregistrată la Registratura Universității „Dunărea de Jos” din Galați sub nr. 9124/07.04.2025Consiliul de administraţie, în data de 08 aprilie 2025, în urma votului electronic exprimat,
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1. Se aprobă constituirea comisiei de evaluare și selecție a Fișelor de propunere de proiecte depuse în vederea pregătirii și transmiterii cererilor de finanțare pentru programele de finanțare ale Departamentului pentru Românii de Pretutindeni, cu următoarea componență:
Președinte:
- prof. dr. ing. habil. Marian BARBU, rector,
Membri:
- prof. dr. habil. Adrian MICU, prorector,
- prof. dr. Arthur Viorel TULUȘ, prorector,
- conf. dr. ing. Ștefan BALTĂ, prorector,
Membri supleanți:
- prof. dr. ec. Mihaela Carmen MUNTEAN, decan,
- conf. dr. ing. Răzvan Constantin ȘOLEA, decan,
Secretar:
- Simona Bolea.
Art. 2. Se aprobă criteriile de evaluare internă a Fișelor propunerilor de proiecte depuse în vederea pregătirii și transmiterii cererilor de finanțare pentru programele de finanțare ale Departamentului pentru Românii de Pretutindeni, conform grilei de mai jos:
| Nr. crt. | Criteriul de evaluare | Pondere |
|---|---|---|
| 1. | Experiență în activitatea de coordonare a echipelor de cercetare | 20 |
| 2. | Experiență în activitatea de coordonare a accesării proiectelor din fonduri europene | 20 |
| 3. | Maturitatea proiectului la acest moment | 40 |
| 4. | Efectele benefice ale proiectului asupra dezvoltării instituționale a universității | 20 |
| TOTAL | 100 |
Fișele de propunere de proiecte se depun la Serviciul CDI și management proiect, până la data de 16 aprilie 2025.
PREȘEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE,
Prof. univ. dr. ing. habil. Marian BARBU

