HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 83/10.04.2025
Având în vedere:
Solicitarea formulată de directorul Direcției relații internaționale și înregistrată la Registratura Universității „Dunărea de Jos” din Galați sub nr. 9336/09.04.2025,
Consiliul de administraţie, în data de 10 aprilie 2025, în urma votului electronic exprimat,
HOTĂRĂȘTE:
Art. unic. Se aprobă modificarea componenței comisiilor implicate în procesul de selecție a personalului didactic și a personalului administrativ pentru mobilități Erasmus+ de predare/formare în cadrul Programului Erasmus+, după cum urmează:
A. Comisia centrală de selecție. Aceasta se reunește periodic în vederea evaluării gradului de îndeplinire a condițiilor de eligibilitate pentru dosarele de candidatură depuse, având următoarea componență:
Președinte:
- prof. dr. habil. Arthur Viorel Tuluș
Membri:
- conf. dr. ing. George Adrian Ifrim
- prof. dr. ec. Mihaela Carmen Muntean
Membri supleanți:
- prof. dr. ing. habil. Nicușor Baroiu
- conf. dr. Oana Magdalena Cenac
Secretar:
- administrator finanaciar Bianca Elena Damiciuc.
Atribuțiile comisiei de selecție sunt următoarele:
- Evaluarea dosarelor și verificarea îndeplinirii de eligibilitate cumulative (5.3.3);
- Stabilirea punctajelor dosarelor candidaților eligibili (5.3.4);
- Ierarhizarea candidaților și stabilirea statutului de admis, rezervă sau respins pentru fiecare dosar depus;
- Asigurarea transparenței procesului de selecție și transmiterea rezultatelor către candidații declarați admiși, rezerve sau respinși.
B. Comisia de rezolvare a contestațiilor, cu următoarea componență:
Președinte:
- prof. dr. ing. Elena Mereuță
Membri:
- conf. dr. ing. Răzvan Șolea
- consilier juridic Elena Marinela Oprea
Membri supleanți:
- prof. dr. Simona Antofi
- conf. dr. ing. Georgiana Horincar
Secretar:
- administrator patrimoniu Adriana Petrescu.
PREȘEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE,
Prof. univ. dr. ing. habil. Marian BARBU

