HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 232/22.09.2025
Conform prevederilor:
Legii învățământului superior nr. 199/2023,
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați,
Regulamentului de organizare și funcționare al Consiliului de administrație al Universității „Dunărea de Jos” din Galați, aprobat prin Hotărârea Senatului universitar nr. 266/08.08.2024,
Ordinului Ministrului Educaţiei 4435/15.05.2024 privind confirmarea rectorului,
Metodologiei privind menținerea calității de cadru didactic sau de cercetare titular sau de continuare a activității în baza unui contract individual de muncă încheiat pe perioadă determinată de un an după împlinirea vârstei de pensionare aprobate prin Hotărârea Senatului universitar nr. 275/2024,
Consiliul de administraţie, în data de 22 septembrie 2025, întrunit în ședință ordinară,
HOTĂRĂȘTE:
Art. unic. Se acordă aviz negativ cererii formulate de domnul conf. dr. Ciorbă Constantin, cadru didactic în cadrul Departamentului Științele vieții al Facultății Transfrontaliere, privind continuarea activității în baza unui contract individual de muncă încheiat pe perioadă determinată de un an.
Cererea împreună cu dosarul justificativ se transmit Senatului universitar.
PREȘEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE,
Prof. univ. dr. ing. habil. Marian BARBU

